
Hoe je doelgroep ervoor kan zorgen dat je altijd hard moet blijven werken
Niet tot zijn recht
Laatst had ik bijvoorbeeld contact met een ondernemer die mensen helpt om te beginnen met het verdienen van passief inkomen. Hij liep ertegenaan dat veel mensen in de praktijk niet bereid blijken te zijn om te doen wat nodig is. De starters waar hij zich op richtte, misten in veel gevallen geduld en doorzettingsvermogen. De kennis van deze ondernemer is goud waard, maar kwam niet tot zijn recht. Hij miste een lucratieve niche.
De pijn is niet groot genoeg
De harde realiteit is dan ook: veel mensen (doelgroepen) hebben liever struggles dan dat ze veranderen. Bij veel mensen is hun pijn namelijk niet groot genoeg om echt te transformeren. Zij gaan jou daarom nooit echt goed betalen en dus ook nooit jouw ideale leven faciliteren.⠀
Altijd hard moeten blijven werken
Ik denk dat veel ondernemers onderschatten hoe zeer hun doelgroep hun succes bepaalt. Een “verkeerde” doelgroep kan ervoor zorgen dat je altijd hard zult moeten blijven werken als ondernemer. Omdat het niet mogelijk is hele hoge prijzen te vragen, waardoor je heel veel klanten nodig hebt om goed te verdienen. Niet elke doelgroep is ambitieus en investeringsbereid genoeg. Sterker nog: heel veel doelgroepen zijn dat niet.
Met mij jouw niche aanscherpen?
Je doelgroep is een belangrijk onderdeel van je niche. Maar welke niche is het meest winstgevend? Je kunt je hier aanmelden voor een gratis, telefonisch gesprek met mij waarin ik je wat ideeën geef over een niche die je meer winst oplevert. Ik heb hiervoor beperkt plek en wil je vragen om DEZE vragen te beantwoorden om in aanmerking te komen. Ik kijk ernaar uit je aanmelding te ontvangen!