Nieuws

De waarheid over klanten die veel betalen

By 17 augustus 2020Geen reacties
Suzanne van schaik, businesscoach, triggers, waarheid, mensen die veel geld betalen, high end coaching, high level coaching, goede coach, goede businesscoach, businesscoach ervaringen, persoonlijke ontwikkeling, spiritualiteit, Transformatie, coachingsprogramma, getriggerd

Rule #1: Accepteer dat mensen getriggerd zullen zijn. 

Volgers. Klanten. Prospects.

En echt niet alleen als je: 

– een uitgesproken mening geeft

– besluit om iemand te “ontkopen” (een salesgesprek te stoppen)

– je prijzen verhoogt

…of iets anders waarbij je je kunt voorstellen dat iemand dat niet leuk vindt. 

Suzanne van schaik, businesscoach, triggers, waarheid, mensen die veel geld betalen, high end coaching, high level coaching, goede coach, goede businesscoach, businesscoach ervaringen, persoonlijke ontwikkeling, spiritualiteit, Transformatie, coachingsprogramma, getriggerdNee, mensen zijn hoe dan ook getriggerd. Gewoon door wie je bent.

Nee, mensen zijn hoe dan ook getriggerd. Gewoon door wie je bent.

Of het nu je succes is.

Je uiterlijk.

Je gezin. 

Je leeftijd.

Je netwerk.

Je levensstijl.

Het maakt niet uit – MENSEN ZULLEN GETRIGGERD ZIJN.

Als je dat niet als een gegeven ziet, dan schrik je ervan.

En gaat het onbewust zo: 

“dit is niet leuk, dus dit moet ik maar niet meer doen”.

Terwijl: mensen waarbij jij het beste tot je recht komt en voor wie jij het meeste waard bent, zijn niet alleen mensen met wie het leuk is. 

Mensen waarbij jij het beste tot je recht komt en voor wie jij het meeste waard bent, zijn niet alleen mensen met wie het leuk is. 

Sterker nog: het zijn niet de mensen met wie het alleen maar leuk is.

(subtiel verschil)

Vaak vinden we mensen leuk omdat ze óns waarderen. 

Niets mis mee: willen werken met mensen die je waarderen.

Heel belangrijk juist.

Maar wat als je verlangen naar waardering doorschiet naar afhankelijk zijn van erkenning?

Oftewel: wat als je eigenwaarde 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘥𝘰𝘸𝘯 afhankelijk is van je klant?

Dan is hier je wake-up call.

In een transformatie is het namelijk niet altijd leuk en gezellig. 

Er zijn dus triggers. 

Pijn.

Schaduwkanten.

Fouten.

Teleurstellingen.

Ga je dat proberen te voorkomen? Omdat je het leuk en gezellig wilt houden?

Omdat je bang bent voor… 𝘸𝘩𝘢𝘵𝘦𝘷𝘦𝘳 (een negatieve review bijvoorbeeld)?

Dan saboteer je onbewust de transformatie van je klant. 

FUNEST.

Hoe meer je klant je betaalt, hoe harder hij de waarheid wil weten.

Hoe meer je klant je betaalt, hoe harder hij de waarheid wil weten.

Dat wat je ECHT vindt, ziet en opmerkt.

Niet dat wat ‘m een goed gevoel geeft.

Rule #2: Triggers zijn uitstekende richtingaanwijzers. Kap met de verkeerde kant op lopen.

𝘞𝘢𝘵 𝘻𝘰𝘶 𝘫𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘯 𝘢𝘭𝘴 𝘫𝘦 𝘸𝘪𝘴𝘵 𝘥𝘢𝘵 𝘯𝘪𝘦𝘮𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘰𝘪𝘵 𝘯𝘰𝘨 𝘨𝘦𝘵𝘳𝘪𝘨𝘨𝘦𝘳𝘥 𝘻𝘰𝘶 𝘻𝘪𝘫𝘯 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘫𝘦? 

Gratis Online Masterclass

Hoe je high-end klanten krijgt via social media zónder te adverteren