Nieuws

High-end klanten kunnen al met één post bij je komen. MAAR…

high-end klanten, liefde, pijn, high-end marketing, high-end ondernemen, high level businesscoach, high ticket clients, high ticket klanten, suzanne van schaik, social media marketing, online marketing

…moet jij dan de rebel zijn, die vindt dat het anders moet? De visionair, die de wereld wil veranderen? Of juist de verbinder? Die je klant het gevoel geeft goed genoeg te zijn? Die wegblijft van het oordeel en de weerstand? THE KEY IS…

Acceptatie is nodig voor transformatie

Je marketing heeft beiden nodig. Het is net als met afvallen: acceptatie is nodig voor transformatie. Je klant staat pas open voor je visie en je boodschap als hij je liefde en acceptatie voelt. Het is niet óf pijn doen óf liefkozen. Het is als je kind opvoeden: met LIEFDE grenzen stellen. Wees met je blogs, video’s en posts niet:⠀
– pijnlijk zonder verbinding te maken (niet effectief – je jaagt de juiste mensen weg)⠀
– lief zonder grenzen te stellen (ook niet effectief – zonder grenzen is er geen geborgenheid en zonder geborgenheid is er geen veiligheid)

high-end klanten, liefde, pijn, high-end marketing, high-end ondernemen, high level businesscoach, high ticket clients, high ticket klanten, suzanne van schaik, social media marketing, online marketing

Liefde EN pijn

Nogmaals: je marketing heeft beiden nodig. Liefde EN pijn. Verbinding EN triggers. Hoe meer je klant je betaalt, hoe meer hij je liefde en verbinding moet voelen. Maar hoe meer hij ook getriggerd en geraakt moet zijn. High-end klanten kunnen al met één post bij je komen, maar alleen als ze liefde EN pijn voelen.

Meer high-end klanten krijgen?

Wil je meer high-end klanten krijgen, die het leukste zijn om mee te werken en je heel goed betalen? Ga met me in gesprek.

Gratis Online Masterclass

Hoe je high-end klanten krijgt via social media zónder te adverteren