Nieuws

Waarom je DUS niet meer tijd wil maken, als er te weinig is

By 30 augustus 2020Geen reacties
Suzanne van schaik, businesscoach, high level businesscoach, high-end ondernemen, tijd maken, productiviteit, businessmanager, online businessmanager, preston smiles, om 5 uur opstaan, samenwerken met businessmanager, tijdmanagement, simple, complexiteit, the one thing, doe een ding, focus voor ondernemers, super goede leads krijgen, sales calls, goed voor jezelf zorgen, opschalen, content die super goede leads oplevert

Meer tijd “maken”, omdat er “te weinig” is?⠀

Gevaarlijk. ⠀

Niet als het gaat om content opschalen die super hete leads oplevert.⠀

Niet als het gaat om 𝘴𝘢𝘭𝘦𝘴 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘴 met deze super hete leads. ⠀

Ook niet als het gaat om goed voor jezelf zorgen. ⠀

…WEL als het gaat om 𝘣𝘢𝘤𝘬𝘰𝘧𝘧𝘪𝘤𝘦. ⠀

Suzanne van schaik, businesscoach, high level businesscoach, high-end ondernemen, tijd maken, productiviteit, businessmanager, online businessmanager, preston smiles, om 5 uur opstaan, samenwerken met businessmanager, tijdmanagement, simple, complexiteit, the one thing, doe een ding, focus voor ondernemers, super goede leads krijgen, sales calls, goed voor jezelf zorgen, opschalen, content die super goede leads oplevertDeze week had ik een meeting met mijn businessmanager Iris. ⠀

𝘚𝘩𝘦’𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘮𝘣.⠀

Ze vertelde dat ze onderweg naar onze afspraak naar een masterclass van Preston Smiles luisterde. ⠀

En waarom ze er enthousiast over was. ⠀

Ze staat elke dag om 05:15 uur op.⠀

In dat soort kleine dingetjes is ze een inspiratie voor me.⠀

Anyway, Iris en ik hadden het over tijd. ⠀

Ik vertelde haar dat ik denk dat het gevaarlijk is om te zeggen dat als we het niet redden binnen de afgesproken tijd, we DUS meer tijd nodig hebben. ⠀

Let op de ‘DUS’. ⠀

Daar gaat het fout. ⠀

Want waarom red je het niet in de tijd? ⠀

𝘐 𝘣𝘦𝘵 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯’𝘵 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘪𝘵 𝘴𝘪𝘮𝘱𝘭𝘦 𝘦𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩.⠀

En dan wil je niet zomaar meer tijd maken. Nee, dan wil je aan de bel trekken.⠀

Want zodra het complexer wordt, verlies je leverage. ⠀

Zodra het complexer wordt, verlies je leverage.

Dit is ook waarom ik zo geloof in focussen op je hoogst geprijsde aanbod. ⠀

In focussen op 𝘵𝘩𝘦 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘦𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘰 𝘤𝘢𝘴𝘩.⠀

Veel ondernemers zie ik bezig met processen inrichten voor een aanbod of marketingkanaal dat zich nog helemaal niet echt heeft bewezen.⠀

En bezig met lanceringen organiseren en ad- en e-mailfunnels bouwen voor een aanbod waar ze nog niet, laten we zeggen, €100.000,- mee hebben verdiend.⠀

Geheid dat je het dan al te complex aan het maken bent.⠀

Bedenk daarom nu:⠀

Als je vanaf morgen nog maar de helft van de tijd aan je bedrijf zou besteden…⠀

Wat zou je dan schrappen? Wat zou je niet meer doen? Wat zou je loslaten?⠀

P.S. Iris zei tijdens onze meeting: ‘Ik heb bij veel bedrijven in de keuken gekeken, maar de manier waarop jij communiceert en aandacht hebt is echt uniek’. Zo lief! Goede (online) relaties bouwen maakt dat je super interessante doorverwijzers en 𝘩𝘪𝘨𝘩 𝘱𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 klanten kunt krijgen met 0 kosten. Interessant voor je? Klik hier 𝘵𝘰 𝘩𝘰𝘱 𝘰𝘯 𝘢 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳.

Gratis Online Masterclass

Hoe je high-end klanten krijgt via social media zónder te adverteren