Nieuws

Hoe ontdek je wat jouw unieke kracht is als ZZP’er?

By 29 december 2017maart 14th, 20204 Comments

Hoe ontdek je wat jouw unieke kracht is als ZZP’er?

Ervaar je in het dagelijks leven dat er veel andere ZZP’ers zijn die hetzelfde doen als jij? Dat je, in ieder geval ogenschijnlijk, veel concurrentie hebt? Elke keer dat je contact hebt met een potentiële klant of bezig bent met je marketing, moet je opnieuw duidelijk maken waarom jij je ideale klant zo goed kunt helpen. Wat zeg je dan?

unieke kracht, zzp'er, businesscoaching, onderscheidend vermogen, concurrentie, in actie komen, groeien met je bedrijf, businesscoach zelfstandigen, video, coach confronteren, testimonial vragen, valideren bij klanten
Toen ik begon als ZZP’er, was ik fulltime bezig met mijn modeblog. In 2011 waren er daar nog niet veel van. Maar daar kwam al gauw verandering in: binnen een paar jaar voelde het alsof elk “meisje” een modeblog had. En werd het echt belangrijk om duidelijk te maken wat mij uniek maakt. Nu ik me focus op coaching voor ZZP’ers, stond ik opnieuw voor de uitdaging om te bepalen wat mijn unieke kracht is als businesscoach. Ik ontdekte hoe je daarachter kunt komen:

Wil je weten wat je kunt doen om je verder te onderscheiden van concurrenten? Vraag een gratis groeigesprek met me aan. 

Gratis Online Masterclass

Hoe je high-end klanten krijgt via social media zónder te adverteren

4 Comments

  • Ik heb al wel vrij duidelijk waar mijn kracht ligt, maar dat kan ik samen met jou vast nog scherper krijgen 😉 Ik kijk dan ook uit naar de VIP-dag a.s. maandag!

  • Mijn kracht is klanten laten stralen, goed te kijken naar de klant, wat echt bij ze past qua kleding, stijl en stoffen.

    Vooral bij mensen met een niet gangbaar figuur of heel onzeker zijn wat ze nu echt staat.
    Ik beschik blijkbaar over hele goede voelsprieten en laat mensen in hun waarde.
    Als reactie terug hoor ik vaak, bijzondere vrouw en fijn dat ik alles rustig uitleg en waardevolle tips geef.
    En mensen zijn zo verast wat er aan combinatiemogelijkheden in hun kast hangt.. bewust, betrouwbaar, bevlogen heb ik nu op mijn website vermeld.

  • Mijn kracht is, klanten in hun waarde laten.
    Ik hoor vaak terug dat ik fijn rustig blijf, echt naar de klant zelf kijk en blijkbaar goede voelsprieten heb om te laten zien wat echt bij ze past qua kleding, kleur en accessoires.
    Ook verras mijn klanten wat ze aan mogelijkheden hebben met hun eigen kleding.