Nieuws

Sofie verruilde haar businessmodel, zodat ze wél €400.000,- kan verdienen

geld verdienen, businessmodel, boodschap, aanbod, verkoopgesprekken, webinars, high-end positionering, suzanne van schaik, businesscoach, sofie sun, transformatie, waarde, testimonial, review, passief inkomen, mensen die voor mij kiezen, high ticket aanbod, high-end aanbod,

Veel coaches en consultants leren al snel om van hun dienst een product te maken.

Misschien heb jij dat ook gedaan. Met het verlangen: geld verdienen, ook als ik níet werk.

Sofie dacht net zo.

Eerder werkte ze op interimbasis, maar nu had ze een online programma.

Hiervoor vroeg ze €97,-.

Geen hoog bedrag, maar je zou zeggen: een programma dat je één keer hebt gemaakt en vervolgens kunt blijven verkopen, is hoe dan ook een lekker verdienmodel.

Sofie ervaarde dat anders. Ze vertelde me:

😑De tijd die er in het vullen en geven van de webinars gaat zitten om het programma te verkopen, staat niet in verhouding tot de omzet die ik met de verkoop van het programma binnenhaal.

😑Mensen kopen mijn programma en vervolgens weet ik niet wat ze er precies mee doen. Ik heb weinig zicht op de resultaten en daarom weinig voldoening van mijn werk.

😑Ik wil de mensen helpen die echt bij mij passen. Die voor mij kiezen. Ik wil niet zomaar aan iedereen verkopen die bereid is €97,- neer te leggen.

😑Ik wil met mijn expertise bezig zijn. Niet met het steeds moeten optimaliseren van complexe onlinemarketingfunnels.

😑Comfort, luxe, beleving… dat vind ik belangrijk. Ik wil mensen mee kunnen nemen naar mooie locaties. Voor €97,- kan dat allemaal niet.

geld verdienen, businessmodel, boodschap, aanbod, verkoopgesprekken, webinars, high-end positionering, suzanne van schaik, businesscoach, sofie sun, transformatie, waarde, testimonial, review, passief inkomen, mensen die voor mij kiezen, high ticket aanbod, high-end aanbod,
In ons gesprek werd heel erg duidelijk:

Met het verdienmodel van Sofie ging ze ONMOGELIJK krijgen wat ze wilde.

Bovendien realiseerde ze zich: ‘Als ik mijn omzetdoel van 400k per jaar wil halen, moeten mijn prijzen omhoog’.

En dus besloot ze met me te gaan werken. Zodat ze in plaats van €97,- voor €10.000,- kan verkopen.

Zo kan ik haar onder andere helpen met haar:
✔️Aanbod. Voor welke klant, met welke vraagstuk, is haar expertise het meeste waard? Wat kan ze bieden dat een investering van €10.000,- meer dan waard is? En hoe kan ze dat zo doen, dat het past bij hoe zij wil leven en waar zij blij van wordt?
✔️Boodschap. Wat maakt dat mensen helemaal verkocht zijn op HAAR en op HAAR aanbod? Waardoor ze haar prijs met liefde voor lief nemen? En de waarde voelen van wat ze doet?
✔️Verkoopgesprekken. Wat doe je als mensen in een verkoopgesprek het wel interessant vinden wat je doet, maar nog geen ‘ja’ zeggen? Welke bezwaren en dealbreakers spelen er? En hoe kun je ze omturnen?

Ze zegt zelf:
“𝘔𝘪𝘫𝘯 𝘵𝘳𝘢𝘯𝘴𝘧𝘰𝘳𝘮𝘢𝘵𝘪𝘦 𝘣𝘪𝘫 𝘚𝘶𝘻𝘢𝘯𝘯𝘦 𝘪𝘴 𝘯𝘦𝘵 𝘣𝘦𝘨𝘰𝘯𝘯𝘦𝘯. 𝘏𝘦𝘵 𝘪𝘴 𝘯𝘶 𝘢𝘭 𝘴𝘶𝘱𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘢𝘳𝘥𝘦𝘷𝘰𝘭. 𝘏𝘢𝘢𝘳 𝘨𝘦𝘥𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘩𝘦𝘪𝘥 𝘦𝘯 𝘦𝘦𝘳𝘭𝘪𝘫𝘬𝘩𝘦𝘪𝘥 𝘸𝘢𝘢𝘳𝘥𝘦𝘦𝘳 𝘪𝘬 𝘩𝘦𝘦𝘭 𝘦𝘳𝘨, 𝘥𝘢𝘵 𝘪𝘬 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘵𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘯 𝘦𝘯 𝘧𝘦𝘦𝘥𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘦 𝘬𝘳𝘪𝘫𝘨𝘦𝘯 𝘦𝘤𝘩𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯 𝘬𝘢𝘯 𝘻𝘦𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘪𝘯 𝘮𝘪𝘫𝘯 𝘣𝘦𝘥𝘳𝘪𝘫𝘧”.

Herken jij je in Sofie? En wil je ook hulp bij deze vraagstukken? Boek een call met me, dan bespreken we je situatie en welke strategie past bij JOU.

Gratis Online Masterclass

Hoe je high-end klanten krijgt via social media zónder te adverteren